peace and fucking love

Gaaah. Så sjukt galet sliten, ingen aning vad jag fortfarande gör uppe, borde ligga däckad nu.

Har knappt nån röst kvar, är öm över hela kroppen, sjukt äcklig och stinker förmodligen värre än apa,
mitt hår är vidrigt och har i stort sett sovit i min keps hela veckan, blåmärkena och såren på bena,
och händerna är lite för många och jag har grov sömnbrist men vet ni? DET VAR SÅ SJUKT VÄRT!

Åhhhhh, jag har haft det så galet bra, skrattat så jag fått ont i magen flera gånger om dagen (rim),
träffat sjukt härliga människor, suttit på marken bland tusen främlingar och lyssnat på Laleh i
skymningen tillsammans med dom bästa, byggt pyramider, trott att jag aldrig ska bli torr igen,
gått på tok för långt, sovit på tok för lite och druckit på tok för mycket under denna vecka.
Jag har sett Regina Spektor, Timbuktu, Hoffmaestro, Rihanna, Winnerbäck och massa andra,
ritat mustach på säkert halva campingen och ja, galet mycket andra saker också som jag
inte tänker nämna här, det enda ni behöver veta är att jag har haft det så sjukt jäkla bra
och fastän jag är toksliten vill jag tillbaka. Ahh, svammelinlägg, godnatt! Eller nåt. Poss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0