Och allting svartnar i panik när du ser att alla redan har en dans och allt är som förut

Att sitta i slottsbacken en varm sommarkväll mitt bland massa människor, ha en mini-picknick,
sakta börja må bättre samtidigt som Kent har konsert några hundra meter bort, det är fint det.

Bra ikväll igår alltså. Dom andra drack öl medan jag envist höll mig till min äppeljuice och när dom
drog vidare mötte jag upp några av dom som varit på Kent för att hänga lite innan det blev dags att
cykla hem. Och vet ni? Fastän klockan var över midnatt och jag var barbent så frös jag inte! Love it.
Får spunkryck på min mobil, den för aldrig över bilderna som jag vill därför får ni ännu en blundarbild på mig, halva Malin och Annika från i fredags och en på mig och Paula utanför Slottet igår
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0