Mornin'

Goooooooooooodmorgon! *irriterande överpigg b-rud* eller inte. Vilket inte är så konstigt,
kom hem vid 5 inatt och gick upp 10, whyyy? Jo för jag har en playdate med Dilan och Louise
på stan! I regnet. Sabla regn men tur att jag får bra sälle då iallafall plus lite fika, NIHICE!

Igårååå? Då försvann jag ut till Bergsbrunna typ för förfest ute på Antons altan där det blidde
kubb, linbana fast det inte var en linbana och studsmatta, Riktigt bra kombo allt det där vettni!
Och fastän det inte alls var tänkt så hamnade jag på Saluhallen igår ändå där vi blidde kvar tills
stängning eftersom vi tänkte att då är nog kön till Max inte lika lång! Ba.. HUR tänkte vi där?
Stod 1 timme i kö för hamburgare som inte var så goda med folk som trängdes och killar som
smygjuckade trots att dom sa att dom var gay. Hmm. Tur att Louise var trevlig iallafall höhö!
Och tur att sommarnätterna är så jäkla fina i Sverige så det faktiskt var skönt att cykla hem!
Jag och mina homies; the floating head och Lollo D på bussen in till stan igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0