Mobilbilder I

Finaaaally har jag lyckats tracka down min mobilsladd (den låg på ett oerhört obvious ställe hehehe).
Tänkte fira detta genom att dra en liten bildbomb med några mobilbilder från den senaste tiden. Enjoy.


Födelsedagsmiddag och presentöppning hos Kim. Drog bland annat en Cougar Town-present till henne


Oooooch Wario vinner. Såklart (Wario=jag (yeah that's right. I'm a fat, ugly guy with a mustache))


Sjukt somrig Elsa!
 
Svensk sommar!
 
Moí och chillkläder
 
Sandis!


Stabilt!
 
Annika, jag och Elsa på salu


No wonder att det gick utför...
 
Cristian och Elsa
 
Soluppgång!


Nattcruisning

Kommentarer
elsa

underbara bilder haha speciellt dom på toan i saluhallen :P jag får lust att dra dit igen!!

2012-07-31, 17:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0