Let's set this world on fire

Igår gick Elsa och jag runt i Gottsunda och kände oss rebelliska. Tänkte pierca oss bara för att
(sabla icke-existerande pengar) men till slut nöjde vi oss med att dra hem till henne, äta middag
och dricka vin. Drack bland annat fanta & rosé för första gången, smakade enbart sangria typ. FYI.

Malin och Cristian kom efter nån timme och efter ytterligare nån kom halva ISUN.
Dom hade blivit lovade rabarberpaj så det var bara att hämta rabarber ute på tomten
och börja baka. Vi spelade Ryktet går och Bezzerwizzer. Kunde gått bätte hehe
men galet kul var det iallafall! Runt 3 blev folk för trötta så cyklade den 3 minuters
långa vägen hem (skööönt) och idag har jag legat ute i solen mest, ännu skönare!!
Vi skulle förbi mig igår och leta kläder men råkade vara utelåsta hehe men solen var framme
de va lunch! Plus att min ömme moder kom efter bara 5 min så återigen; det va lunch!

En del av ISUN på b-day partaj i Maj (riiiiiim)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0