what a nasty monday?

Skulle upp på powerwalk imorse men slutade med att vi snoozade i 1½ timme
och ja, slutresultatet av det blev en väldig stress för att hinna till jobbet hehe.
Och just jobbet gick inte så jättebra idag, hoppas det går bättre imorgon!!
Eller ja, jag får väl själv se till så att det går bättre. Ih. Men det ska gå!

Förövrigt är jag sjukt danssugen men mår fortfarande illa i typ halsen?
Och nu mår Carro illa också, men tror verkligen inte att jag har haft
nåt som smittar så måste vara konstig mat eller nåt... Skumt... Jaja!
Har ni alla haft en bra start på veckan so far?

drar en pose i mitt rum sådär en måndagskväll bara för att jag känner fört!

Kommentarer
majssaan

you go glen coco you go!! :D :D :D



jag har vaknat och ätit frulle (för det va intressant vaaaa) är vikare för emelie för tillfället på Spiltan, hon är sjukskriven eftersom hon fått smärre ryggskott poor girl!



krya på dig angående magsjukisen! (ingen aning om man kan ha det utan att spy men ja säkert!)



ciao anele! :)

2012-01-18, 11:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0