"fast jag har Pringles så jag har inget att klaga på, egentligen"

För att ha festat 12 timmar och sovit inte ett dugg tillräckligt mår jag oförskämt bra!
Och bara för det kommer jag säkert bli smittad av Louises magsjuka som höll henne
hemma igår, stackarn! Känner att det är vår grej i den här läggan, att ha magjuka
en natt och sen må bra, Amanda var ju sjuk i torsdags. It just keep going 'round.
Därför sov jag på soffan i natt i true frugan-kicka-ut-mig-ur-sängen-anda, fast tvärtom,
kickade ut mig själv och här är jag fortfarande strandsatt. Utan snus förpestar jag på
denna soffa. Med en slutrapport att skriva. Har verkligen fastnat, kom och gör den åt mig?

Före:


Efter:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0