crappy tuesday

Igår var ingen nasty monday om man jämför med denna crappy tuesday haha...

Vaknade upp med ännu mer illamående och till en Carro som spytt hela natten och en Amanda
som hade kramp i magen. Hade samma symptom som Carro så dagen har tillbringats fram
och tillbaka mellan sängen och toaletten på väg att spy men niet, gjorde aldrig det.
Så har ingen aning que som pasa?? Förhoppningsvis bryter det inte ut inatt för jag mår bättre nu,
mår inte lika illa längre så jag verkar ha klarat mig! Men kan man ha magsjuka utan att spy? :p

Förresten! Himla underbart system här i Spanien att man MÅSTE in till ett sjukhus
för att fixa sjukintyg till jobbet samma dag, även om man är magsjuk. Bra att åka
dit och smitta ner alla. Nej, usch, petade det fastän jag förlorade massa pengar,
men stackars Carro pallrade sig iväg till sjukhuset bara för att ändå inte kunna
få nåt sjukintyg, varför vet vi inte, det här med att inte kunna språket är sisådär..

Sen gjorde hon purjolök- och potatissoppa och när jag kom för att fråga
om jag kunde hjälpa till fick jag som svar "Nej för fan! Gå och lägg dig!"
Så ja, har typ fått liggsår, lagom less på sängen så imorgon ska jag till jobbet, SKÖNT!
No way, José, att ni får bild på mig idag, skabbigare b-rud får man leta efter, istället bjussar
jag på några som hållt mig sällskap idag tillsammans med resten av One tree hill-gänget

Kommentarer
Linnéa

MANNELI!

Kolla vad jag hittade. Jag vet att du vill ha

http://society6.com/product/the-darkside-of-the-deathly-hallows_iPhone-Case

2012-01-18, 10:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0