boulevard

Alltså denna dag. Haha. Vet inte vad det var igår, tror jag kan haft vätskebrist eller nåt,
då är det ju himla smart att dricka alkohol. Och sedan dansa sig svettig ända till stängning.

Var hemma runt 8 imorse och fy satan vad värt, hade så sjukt kul!!! Lika kul var det
däremot inte idag då jag har varit på väg att svimma och spy flera gånger, sovit bort
mer än halva dagen och sedan pinat mig igenom två skoluppgifter som jag precis skickat
in. Men som sagt. Lätt värt! Om ni ska till Barcelona MÅSTE ni dra till Boulevard, bästa
dansgolvet!! Och självklart har jag inga bilder från igår tänkte jag precis skriva bara för
att kolla igenom mobilen och hitta 20 posebilder på mig själv haha och två andra, fint.

Två random dudes som ville att vi skulle ta kort på dom. Orsak oklar.


Carro på Placa Cataluyna

Efter en viss tid på mrogonen är det inte okej att ta kort på sig själv. Fint jag lutar mig och slänger upp magen på bänken haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0