this is what I came for!

Less på att det ska vara så sjukt mycket skitsnack efter matcherna!
Filmare hit, domare dit, tror Barcelona visat de senaste omgångarna
vilket det bättre laget faktiskt är, men skönt att Real Madrid äntligen
bjöd på lite motstånd! 2-2 nu och 4-3 totalt, I am pleased.

Och ännu mer pleased blev jag när jag och Louise gick i stan på väg hem
och hör trummor, rop och ser världens folkmassa. Överlycklig tjej in i
mitten av folkhopen och försöker hoppa till ramsor jag inte kan haha,
men fy satan vad skönt, ÄNTLIGEN får man se lite fotbollsintresserade!
Haha helt stört att jag knappt träffat några innan! Men här stod alla mitt i
stan och hoppade med flaggor, sjöng och stod uppe i lyktstolpar, LOVE IT!

Bild från Louises blogg

Kommentarer
Linn

Haha fy vad kul!!!

2012-01-26, 22:31:26
URL: http://Http://Dancedarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0