nyår!

GOTT NYTT ÅR ALLA!!!! Hade ni det bra??????

I had! Upp och ner men trots det var det ett bra nyår. Middagen hos Paula var hur bra och mysig som helst!!
Minus alla historier om mig som kom upp av någon anledning... Men vi åt gott, drack gott, sjöng kareoke innan
vi slog oss ner i en ring på golvet för att köra Snurra flaskan och Jag har aldrig följt av massa tjejsnack!

Vid hlav 12 cyklade vi in till stan, krigade oss upp för slottsbacken och hade sån himla fin utsikt över
hela stan! Såg hela stan, alla fyrverkerier över husen och massa ljusballonger över himlen, så fint!
Nyårspussen gick till mah görls innan vi gick ner till festlokalen, dansade natten igenom, rökte cigarr,
såg ljuset i tunneln när klackskorna åkte av, fortsatte dansa barfota och prata med sköna människor!
För jobbigt slut och då tog jag och Elsa och förfrös på cyklarna hem runt halv 4 kanske? KAAAAAAALLT!

Idag har jag precis spenderat 3-4 timmar med att sova bort min huvudvärk, curse it om den kommer tillbaka!
Vill vara jättekreativ idag, har världens sug, men istället måste jag plugga. Massa. Gaah. Byta plats någon?

Kan vara världens mest tydliga och fina bild. Like någonsin!

Kommentarer
eosa

tack för igår !! blev lite för mkt alkohol för min del min kropp är helt slut idag haha!! jAg var SJUKT kall när jag kom hem men det var skönt att vi cyklade så att vi kunde dra när vi ville! :)

2012-01-01, 18:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0