ny design, at last

Hej, hej, hallååååå i true Timbuktu-anda.

Får bli världens lameaste hälsning för NU ÄR JAG TRÖTT. Suttit och försökt fixa designen
i snart 5 timmar. FEM TIMMAR!! Sjukt. Och nu orkar jag inte mer. Gjort på en testblogg
och alla coola kategorier-grejer försvann men jag paallaaaainte fixa det nu, kommer upp
nån annan gång (herregud, förstår nån ens vad jag menar?). Anyhoe. Hoppas ni gillart,
because I do! Och om ni inte gillar såå... SUCK IT. Orkar inte byta. Haha. Kommer inte
ens vilja sitta vid datorn imorgon! Nä okej, det tar sista tar jag tillbaks.. F'låt dator</3

Mina känslor för kvällen

Uppdatera sidan om ni inte ser och ignorera menyerna, keffast there is.
Och alla andra smågrejer som ska fixas i ordning. Får räcka för ikväll!

Kommentarer
maria mariaaa

jag förstår, jag förstår!!



har d u ändrat design nu? är jagouppmärksam? vad har ändrats mer exakt? :)



2012-01-28, 15:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0