magsjuka

Förstå paniken och ångesten när jag spydde igår kväll.

Hade Louises skräckhistorier om en av dom värsta nätterna

i hennes liv i färskt minne, kul.. La mig på soffan och försökte

sova innan det skulle slå till på riktigt. Vaknade till hela tiden av

kramper i magen och illamående men vägrade gå till toan så länge

jag kunde och sen...... vaknade jag och klockan var 8!!!


JAG HADE ÖVERLEVT NATTEN!!!!!

Kände mig som Marshall i HIMYM när han tror han ska bli matförgiftad, lovely!

Även om min mage verkligen inte är helt hundra än så är jag överlycklig!!

Firat det genom att sitta på balkongen in nån timme och sola och läsa, SKÖÖNT!


Åh, det är en sak jag verklligen längtar efter att få göra när jag kommer hem!

En av dom bästa känslorna jag vet är när man har lånat massa kärleksböcker och man lägger sig i

sängen och öppnar en stor påse med nyköpt lösgodis och man vet att man har hela dagen helt fri. Åh♥

 

Min utsikt idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0