grannarna är mina bästa hat atm

Ända sen vi flyttade in hit, alltså för över 3 veckor sen, har grannarna börjat
hamra, borra och allt som hör till kl. 9 varje morgon. Har börjat vänja mig
vid det, vaknar bara till lite kort och somnar om sen, inte så himla farligt.
MEN IDAG. Jag är så irriterad!!!! DOM SLUTAR ALDRIG HAMRA!!!!!!!!!

För övrigt var det utgång igår! Eller ja, kom aldrig in till utestället eftersom vi möttes
av den längsta kö med spanjorer vi nånsin sett. Den slog kön utanför polisstationen
och det bör säga en hel del... Så efter nån timme i kön insåg vi att det är no way, José
att vi kommer in gratis eftersom klockan var waaay över halv 2, så vi åt kebab, vilket
faktiskt var den enda goda kebaben jag ätit här, wawawiba! Feta pluspoäng på det!

Ikväll är det El clasíco som gäller och den ska ses på en bar, ofc.
Ska vara ute i god tid den här gången så man hamnar på ett bra ställe!
inte ett dugg sliten eller irriterad tjej

Kommentarer
maja din maja (inne på såntema på mina namn hehe)

jeettefin tröja! är den ny? :))

2012-01-28, 15:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0