berg, burned, stalkning och andra trevligheter

Kommer.aldrig.orka.resa.mig.igen.. Tydligen inte göra mellanslag heller hehehh.
Nyss kommit hem, varit ute sen 10 imorse. Började dagen med att åka till ett av
bergen här, Montjuic. Åkte linbana upp, läskigare än vad man tror, särskilt när
man har en skrikande Carro med, lolz. Ännu bättre på hemvägen när alla vagnar
helt plötsligt stannar i luften. Ehh paniken som uppstår haha. Men det gick!

Efter att ha gått runt i en fästning där uppe satte vi oss på ett café och drack kaffe
innan vi hittade en liten mer avskild och vindstilla plats där vi bredde ut en filt, satte
oss med Hellström i mobilen och bara njööööööt. Seriöst, så sjukt fucking wunderbart!
Satte oss på cafét igen sen och åt en kycklingmacka utan kyckling. Bra köp där!

Åkte spårvagn och kollade upp en adress där eventuellt Cesc Fabregas skulle bo
(tack Cristian och Paula för hjälpen med stalkningen hihihi). Sjukt fint område och
lägenheten hade övervakningskameror så might have been it. Vi låtsas som det!
Blev hyper när vi såg en ferrari nån gata bort, hört att Messi brukar åka runt i en.
Låtsades kolla gatskyltar aslänge medan den parkera och sen.... sen..... upptäckte
vi att det var en gammal gubbe i. FAIL. Hehehe. Drog och tröstshoppade på Primark.
3 par skor, ett par solglasögon och två linnen för 200 spänn har jag hört är helt okej.

Knäppt en öl nu innan jag ska sova. Inte alls alkisvarning på det hehe.
Jag och Amanda tänkte börja förfesta innan vi insåg att vi är i stort behov
utav en powernap så får fortsätta förferren snart, godnatt så länge!
SER NI HUR RÖD JAG ÄR? Hahahah looolz, brände mig, så himla fult. Bröstet och näsan.
Yeah, that's right, näsan. Inte kinderna utan enbart näsan. Såååå fult. Ni kan kalla mig Rudolf den Rude!


Aspigg b-rud (tack och lov syns inte röda näsan på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0