valencia - barcelona

Tillbringade kvällen med att plugga och försöka se Valencia - Barcelona.
VET NI HUR BITTER OCH FRUSTRERAD JAG BLEV ELLER????? Letade igenom
ALLA kanaler flera gånger och det enda som jag hittade var massa kanaler som
sände studio-program om matchen (på spanska såklart) och det enda man fick
se var lite uppvärmningsbilder ibland, matchklockan och ställningen i matchen.
JAHA. VAD ÄR DET FÖR FASONER UNDRAR JAG DÅ? Vad är det för bajsbolag
som köpt upp alla rättigheter på den matchen och vägrar låta någon annan visa?

Nä där blev jag arg. Kollade på highlightsen iallafall och verkar ha varit
en GRYM match! Som slutade 1-1. Jaja, då fick jag iallafall liiite plugg gjort.


Njut av bilden kära ni, den tog mig 20 min att få fram.
GAH, internet är sjukt segt igen, kan absolut högst ha två sidor uppe, yeey...

Kommentarer
Anonym

hahha ååh jag vinkar tillbaka till er sötnosar!

2012-02-02, 16:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0