port vell

Nördat mig framför nyligen återupptäckta the sims men nu måste jag shape up!

Vankas gratis sushi och drinkar vid stranden ikväll and I'm going!
Jag ska gå ut, jag är ingen nörd, jag ska gå ut, jag är ingen nörd...

Hängde vid stranden i Barceloneta idag igen, så sköönt!
Gick sen världens omväg till Marremagnum, köpcentrum vid hamnen
och låg och solade på bryggan tills vi började frysa för mycket och åkte hem.
Blidde storshopping på Lidl och nu ska det lagas mat, korvstråganoff, MMM!

Time to put some makeup on

Kommentarer
Anonym

Fan vad lyxigt med gratis sushi!!! åååååh sånt skulle minsann aldrig hända i Sverige ! Så himla kallt och tråkigt land

2012-02-06, 22:57:10
Anonym

/bitter tjej 90

2012-02-06, 22:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0