jaaaaa ett i-landsproblem

Men jaha. Tack blogg.se. Skrivit världens whiny- och aggro-inlägg men så ba försvinner allt.
Kanske hade för många fula ord i sig? Lika bra kanske, fick ur det mesta av ilskan utan att
ni behöver drabbas för mycket. Vad som gjort mig så arg? JO FÖR JAG BLIR INTE AV MED
MIN JÄKLA SJUKDOM, HAR INGA BRA FILMER OCH SERIER KVAR PÅ DATORN ATT TITTA PÅ
OCH MIN ENDA HÖJDPUNKT FÖR DAGEN, ATT SE BARCELONA - VALENCIA FÖRSTÖRDES
PRECIS DÅ INGEN AV DOM JÄKLA 50 KANALERNA VISAR SJÄLVA MATCHEN, UTAN DOM
VISAR BARA STUDION!!! GAAAAAAAAAAAH, SPUNKÄCKELRYCK!!!!!!!! SUUUUUUUUG!


Okej. Märkte att jag visst inte fått ur mig all ilska. Hehe.
Men seriöst. Spansk tv är inte min favorit just nu.

Kommentarer
Anonym

ladda ner, A SINGLE MAN med Colin Firth!!!!!

2012-02-19, 23:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0