As we both know how fields will turn white

Så där skönt trött sitter jag i soffan med datorn i knät, lyssnar på The tallest man on earth
och njuter av att jag bara har en halv uppgift kvar, sen är jag ÄNTLIGEN klar med allt plugg!

Har förresten suttit hemma ensam ikväll medan alla mina roomies varit ute på
egna äventyr. Fördrivit tiden med att äta, plugga, äta, se Friends with benefits,
och ja, äta. Känt mig lagom cool heh. Nu är jag äntligen mätt, kommer sova så skönt!
Vilket jag ska göra. Nu på en gång. Längtar. Pussnatt!

And the reflections in their eyes
Sure could paint us as killers
Oh, I'll be there.

And til the terror of our time
Could forgive us as lovers
Oh, lets break some hearts

And no I will never speak of ways 'cause I know you wont try them
But all the weapons raining from the sky will be ours to embrace
And the cold sky will write us a song
But will we ever confess what we've done
Guess we're still kids on the run.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0