Julspel

Julspelet gick av stapeln på jobbet ikväll och jag tror inte ni förstår hur trööött jag är.
Svurit satan över ungar idag bara för att sedan tycka dom är det sötaste som finns.

Bra blev julspelet iallafall!!! Och egentligen vill jag just nu vara med och planera nyår, så taggad på det!! Men eftersom jag kom hem 20:15 ikväll och ska på skolavslutning 8:20 imorgon borde jag nog sleepa. Eller borde och borde, vill ju. Jobbar till 17-ish imorgon så hörs väl efter det sötisar!!

Justja! Pulled myself together igår med hjälp av Kapten röd, samarin och ipren och tog mig till Fanny för mys och snack om världsnyheter och annat intressant. Så ni inte tror jag dog av ilska här.

Vem vill köpa en tiger åt mig som jag kan sova på? ♥ Tills dess, godnatt!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0