Vårens först dag och jag vill va med, och jag vill va så med, så att jag kan se att jag är en del av allt

Kommer inte ihåg när jag senast var så här rastlös, ARHAHGKLAD< <ipnÄamäÖ. Yeah, you heard me.
Och SJÄLVKLART så är alla upptagna eller bortresta, gaahmegaspunkryck. Ska försöka tvinga med Paula och Morgon att ta en öl efter dom har bokat klart resan till Berlin (sjukt jäkla nice att dom ska med dit!!).

JAG VILL HA VATTENKRIG. OCH KÖRA BRÄNNBOLL. OCH MASSA ANNAT SPÄNNANDE.
Seriöst. Någon som läser som vill leka med mig? Don't care om jag inte känner er, kom ändå!
Megarastlös för nån helg sen men då var Elsa här och vi drog ihop ett gäng för lite spelkväll.
För att dom skulle komma locka jag med rabarberpaj. Som inte var bakad hehe. Bara att ställa sig
och göra den runt 12 på natten nån gång, spontanbak sådär. Malin, jag, Thomas och Elsa på picen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0