Those rainy days they aint so bad when you're the king, the king they wanna see

 Fantastiskt väder idag! Enbart massa regn så vad passar då bättre än att spela lite Supernintendo,
se Star wars, Liverpool - Manchester City och troligtvis världens skummaste youtubeklipp? Inget alls!
Så det är vad jag har spenderat dagen med hemma hos Viktor tillsammans med pizza och annat folk.

I fredags blidde det roadtrip till Bromma där vi hjälpte Lovisa att flytta in i hennes rum, woaah!!
Sjukt mysigt blev det och bättre kommer det bli! Hade även picknick vid Drottningholm, mys!
Bra systerdejt alltså med Majan, Lovisa och Linnéa. Och i lördags tänker jag låtsas att jag gjorde
nåt coolt och inte alls satt hemma och läste Systrar i jeans. Heheh. Såå.. jag hoppa bungyjump!!?

Världshistoriens långsammaste gubbe gick framför oss. Mitt på gatan. I pyjamasbyxor. Åh♥

Roadtrip!!!


Picknick


Stolta efter att Lovisa skrivit på sitt första hyreskontrakt


Flytt


Mys
 
Linnéa på sin favoritmatta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0