¡Visca Barca!

Gick och la mig så otroligt, galet, sjukt bitter igår kväll, muttrade för mig själv.
Vaknade imorse från en dröm där Messi och jag var homies och han skulle fixa ett
jobb åt mig i Barcelona, till en verklighet som består av att Barcelona har förlorat
både ligatiteln (troligtvis, fortfarande liiiite hoppfull) och åkt ur Champions League.
Konstigt att min bitterhet fortsatte eller? Den försvann däremot under cykelturen
till jobbet och nu är det inte lika farligt. Vill fortfarande vara kompis med Messi och bo
utomlands men har börjat acceptera att förbannelsen stämmer; ett lag kan inte vinna
CL två år i rad. Aldrig hänt. Men dä lugnt. Fortfarande finaste och bästa laget, visca!♥


Se bara entrén till El Clasico i helgen! Hur fint?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0