tell everybody I'm on my way

Min feber har nästan försvunnit helt förresten!!!!!! :D:D:D:D::D:D:D::D:D

Nu är det bara mina lymfkörtlar och hals som är svullna som en sumobrottare men dä lugnt,
nästan frisk nu jue!!! Så pass frisk att jag kan visa mig och mitt nya hår på kass webcambild!
Hej liksom! Fräsch tjej som kaaanske borde ta och duscha efter några dagars feber....


Det är förresten bara EN som kommenterat under hela april! Och då är ni ändå ganska många som läser!
Fyy på er! Alla minus Kicki, cred till henne hihi. Nej men det är lugnt, no hard feeling! OM ni skriver nåt på
inlägget nedan höhö, gärna massa awesome tips och sånt, då blir jag mer än nöjd och vi är kompizar igen :)

Kommentarer
Hemliiig

Anneliii!! Du är ju bara bäst!! Keep up the good work, we all love you out here!!

2012-04-15, 22:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0