I'm gonna run out in the meadow and catch the silence when it sings

Powerwalkade igår, gick i ett naturreservat jag inte varit i tidigare. Bra att jag då inte håller koll alls på var
jag går utan jag går bara in på alla små stigar som ser spännande ut men oftast är det inga stigar alls hehe.
Var dock ganska lätt att hitta ändå så slapp gå vilse, skön t. Måste dit när solen kommer igen, var så fint!
Är det bara jag som alltid leker mästerfotograf och Pochahontas så fort jag kommer till en skog?
På nedersta bilden tex, låtsades att träden var broar för att slippa vattnet. Och det var inte enda gången...

Kommentarer
never done it

hahaha cute! ja det är bara du.... :))

2012-04-18, 20:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0