Chelsea - Barcelona

Blev inringd imorse och jobbade 9-14. Sköna tider, ändå är jag helt slut nu.
Försöker få tag på min brur som troligtvis befinner sig i en bil någonstans i Tyskland
vid det  här laget, spontanroadtripning liksom. Behöver hans busskort så jag kan
ta mig ner på stan och träffa Paula och Kim! Tyvärr kan inte Louise idag, schynd :(

Igårrrrååå? Alltsååååååå. Chelsea spelade sjukt bra defensivt
och fick sen in ett kontringsmål. Väldigt oförtjänt tycker jag, särskilt
då det var Drogba som gjorde det, han som legat ner typ hela matchen.
Ännu mer oförtjänt att Barca inte lyckades göra mål i något av sina anfall.
1-0. Jaaaajaaaa. Returmöte nästa vecka, då jäklar anamma!! Eller nåt!
Tur att sällskapet var trevligt så det blev en bra kväll ändå trots förlusten.
Drogba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0