lost



p1. i väntan på upptåget med min nya älskling - väskan (h&m). p2. hemlagad pizza!!! feting gott!!

Efter en tokmysig helg hos Russel med middagar, godis, pringles, poker, film, cougar town, städning,
ommöblering och yada yada har jag idag irrat runt i Gävle och Uppsala, lyckades med allt iallafall, spårade upp
mina böcker som jag behöver till min kurs (inte okej att jag bott här i 21 år men fortfarande inte har koll).

Nu har jag finally (!!!) läst klart första kapitlet som jag behöver för att kunna göra min uppgift (den ska in idag, bra grej att jag börjar leta efter mina kursböcker samma dag hehe). Koncentrationsförmågan, where the hell did you go? Är bara på väg att somna hela tiden, men det kanske är för att allt är så jäkla krångligt skrivet, cut me some slack liksom! Helt onödigt jobbigt.

Jaja, dags att börja svara på alla frågor nu, ville bara hälsa (och ta en välförtjänt paus). LAAATER BABES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0