i just want back in your head

Mår hur bra som helst just nu, åh vad skönt att äntligen ha tränat!! Är glad trots att det har skitit sig med helgens planer vilket suger ballepungkorv (gud vad jag är mogen). Planerna var ju kräftskiva i Dalarna men folk kunde inte sen eller svarade inte, så då blir det nu dubbelt partaj i helgen med utgång imorgon och kräftskiva här på lördag, blir nog sjukt bra ändå!

Förövrigt sitter jag med århundrandets (tog skitlång tid att stava rätt) skönaste byxor,
turkbyxor som Kicki hade med sig hem! Alla Onepieces kan slänga sig i väggen, inget slår dessa ♥
Här är dom, världens skönaste byxor! Dom är faktiskt det, lovar, är ingen liar, liar, pants on fire
(OMG, drog jag precis det där tråkiga skämtet????????)

(Jag kan ärligt talat dra dom upp till min haka, lolz)

Kommentarer
Tina

sv: det känns så falskt att låtsas...:p

2011-09-30, 08:07:36
URL: http://tinanj.blogg.se/
Kicki

Fiiint dom sitter på dig ;) <3

2011-09-30, 19:00:16
URL: http://flygerrunt.blogg.se/
majs /din stalker

hahahaha mysbyxorna. diggar skämtet ,)))

2011-10-01, 16:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0