b-days

Börjar visst bli en liten grej, att jag drar ut och sen skriver jag inte på nåt dygn. Cliffhangers, såna är nice! Helgen likaså!!

Födelsedagsfirande hos Fundells, blev för kort för min del tyvärr men drog iväg till annat firande så no danger on the roof. Pimpade Paulas tårta lite och sen överraskade vi henne när hon kom hem från jobbet hoho! Resten av kvällen spelades reklamspel och beerpong, det var blod, svett, tårar och sjukt kul!! Next up var Norrlands, gasque hade varit och jag hittade massa som var utklädda till Star Wars, hoppade lika mycket av glädje varje gång, särskilt när jag såg en kille med kanelbullar på öronen, LOLZ. Dansade järnet/röjde loss (finns inget bra ord, allt låter bara lame haha) innan vi var tvungna att ta sista nattbussen där vi åt chicken mc nuggets, MMM! Hur sjukt underbart gott som helst (vill ha. Nu. Nununu).

Vaknade upp sjuk imorse med massa blåmärken, bland annat ett mitt på mitt finger. WTF, HUR gick det till?
Sen har min mobil fått massa fler sprickor i skärmen. SUPERMEGAFML, kostar 2500 att laga. ÄCKELPUNG.


Jag och Malin igår (lag Stalin!!!) när vi vann över killarna på beerpong, SUCK IT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0