5 ½ timme senare...

SÅ! 5 ½ timme senare med bara en kort middagspaus är jag klar med min uppsats om DDT. ÄNTLIGEN!!!!!
Och bara en kvart försenad blev den inlämnad! Känner att det är nu jag ska gå igång med "jag ska ALDRIG
mer vänta tills sista kvällen innan jag skriver en uppsats!" men det är väl ungefär lika hållbart som alla dom
som hest mumlar om och om igen en söndagsmorgon "jag ska aldrig mer dricka", därför skippar jag den delen,
we all know att jag kommer fortsätta intensivskriva 20 000 timmar sista kvällen, har redan acceperat mig själv.

Imorgon blir det lite intensivt I think. Ska upp halv 6 och gratta pappa (fuck, måste slå in presenten.. mumble
mumble) för att därefter däcka om tills det är dags att träffa Elsa och Louise strax innan 11 och göra staden.
Louise sa nånting om träning klockan 3 och ska försöka hinna träffa en precis hemkommen Paula innan jag
måste hem, handla och laga bday-middag till klockan 7. Jaha liksom. Hur satt jag mig själv i den sitsen?
STAY POSITIVE! BUT NOT HIV-POSITIVE!
(herregud vad min humor är hög nu (fast inte drogad (LOOLZ)))
Louise, Elsa och jag i lördags, bild från Louises blogg

Kommentarer
elsa

hahahahahaha "har redan accepterat mig själv" , fan bra sagt! Jag kände mig konstigt nog lite avundsjuk på dig efter att ha läst det haha! We all know att jag också allid kommer intensivskriva 20000 timmar sista kvällen så what the hell! Jag ska också redan acceptera mig själv!!! :D:D

2011-09-13, 19:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0