out in the town

Utgång igår och vårt mål var att stanna ute till minst 3 och vi klarade oss till 4, woho! Sen dog våra fötter
och vi blev för törstiga så hittade en övergiven cykel som jag skjutsade hem Jenny på innan det blev däckelidäck.

Började kvällen på en pastabar, gottgottgott men sjukt mättande, innan vi gick vidare till en skön rockbar
där vi bl.a. pinade i oss gin&tonic, fyyyyyy vad vidrigt haha. Vidare till nån irländsk bar innan vi drog till
nån klubb där vi dansade några timmar tillsammans med nåt gäng innan hela cykel-historien kom igång.

Idag käkade vi frukost/lunch runt 2 innan vi gick vidare mot hamnen och hamnade på Aquarium
där vi tog massa bilder (halvkassa allihopa, jättedåligt ljus) och kikade på hajar, pingviner, rockor m.m.
Vi har legat i min säng sen dess och kollat på Cougar town och facebookat, ska snart orka oss ut och äta!
Dom vi träffade igår ville ta en drink men we'll see 'bout that, mates! Ha en härlig lördagskväll!


Pastabaren


Rockbaren och jag ser inte alls obekväm/livrädd ut


Skön bartender från Chlie!
(lägg märke till mitt superfailade west side-tecken som egentligen skulle vara hård rocks-tecknet..)


Hahaha tydligen var jag inte populär.....
Jag, Jenny och två av tjejerna vi dansa med


Vet bara att snubben som blir pekar på heter Mihai, inte vad den andra heter





Hemresan! Snubben ställde sig mitt i vägen, en smula panik då cykeln inte hade bakåtbromsar,
men sen skjutsade han hem oss (dom sista 2 metrarna som var kvar innan han hopade fram.....)

Bilder snodda från Jennys blogg hehe!

Kommentarer
- Paula

hahha alltså akvariumet va ju så failat.. Tyckte jag iaf. Fanns ju typ ingenting och så va det jättemycket turister... :( Kul utgång! :D

2011-10-29, 23:48:52
URL: http://pa0u.blogg.se/
majz

hahahahahaha bliden när du blir nertryckt <3 <3 åh hoppas du har det superbra!!! :))

2011-10-31, 01:09:56
ELSA

ååh vad jag blir avundsjuuuuk !!! och glad för din skull för du verkar trivas lika mkt som jag visste att du skullle göra :D hihi <3

2011-10-31, 10:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0