sluta

När ska jag sluta drömma att min familj är i livsfara? Gjort det de senaste nätterna, fyfan.
Inatt var det på grund av Anders Behring Breivik. Skulle ut och jogga när jag hörde massa
skrik från skogen, folk som bad för sina liv och sen skott. Sprang in och hämtade pappa och Kicki,
men när vi kom ut igen var det knäpptyst där inne. Pappa ville gå dit och kolla, jag försökte få
honom att låta bli men vi stannade till när vi ser en kille som har gömt sig, hoppa ner från
ett träd. Vi tre gömmer oss bakom några buskar vid vår tomt medan han gråtandes går
förbi oss. En man kommer efter och säger "Gudar gömmer sig inte i träd. Och dom
gråter inte heller" och så skjuter han honom. Vi sitter fortfarande gömda bakom dom
inte alls så vältäckande buskarna medan han börjar gå mot oss, då vaknar jag.

Jag hatar det här
.


Världens bästa familj plus pappa som inte är med på bilden

Kommentarer
Kiki

Jag tror det är för att du tänkt mycket på Barcelona och tt du vet att du kommer va hemifrån lite längre än du varit tidigare. Det är hjärnans sätt att smälta och bearbeta alla dina känslor och tankar. Brukar också drömma sånt när jag tänkt mycket på er. Vi mår bra och kommer fortsätta må bra, och du med. <3. Hoppas vi ses till jul! Jag kommer iallafall hem efter vintern. Var försiktig i Barca och ha jättejättekul!!!!! <3

2011-10-19, 11:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0