i saw the minute that i turned away

Underbart att börja dagen med ett träningspass! Tycker jag nu iallafall, imorse var det inte lika trevligt,
särskilt inte när man inte hittar en sport-bh utan måste ta en vanlig. Rätt byxor hittade jag inte heller, morrrret.

Mitt hår är nytvättat, jag har rakat benen, smörjt in mig, hittat kläder och strax ska jag äta!
Resten av denna soliga dag spenderas med att fika på stan med massa folk innan jag tar
20.19 tåget till Gävle där jag tillbringar helgen! Bland annat IKEA är inplanerat där, hoho!

Igår spenderades kvällen på Terassen med en öl och supertrevligt sällskap i form av ett stycke Paula!

Paula på nyrenoverade Terassen, sjukt fräscht har det blivit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0