guess whaaaat?

Igår fick jag jobb-besked och var på banken för att göra vuxengrejer. Wanna know why?

I slutet av månaden flyttar jag till Barcelona!! Hur länge jag blir borta är inte säkert, kanske stannar jag bara en månad om jag inte trivs eller så blir jag kvar ett halvår, den som lever får se! Så igår betalade jag in depositionen för en lägenhet som jag ska dela med två andra tjejer jag pratat med på fb! Och jobb-beskedet? Jag ska jobba som telefonförsäljare. Om jag är taggad på det? Inte alls. Det drar ner hela resan tyvärr, vill verkligen inte, åhhhh... Men pengar är bra. Så det är väl bra. Haha. Men åh, kommer bli fucking awesome!! Jag ska se fotboll, umgås, lära mig spanska och leva livet! Heeere we go!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0