drog en spontanare

Tanken igår var ju att jag och Russel bara skulle till Lager 157, men sen lät det mycket trevligare att sätta
sig på nation, and so be it! Slog oss ner på v-dala med Malin, Louise, Fanny, Nicklas och Henke, beställde in
mat och öl. Turneringar i kronan spelades (jag vann sista!!!), pappersfåglar viktes och glastorn staplades.
Helt plötsligt befann jag mig dansandes på värmlands med en cosmopolitan i handen, spontanitet är bra!

Lika bra var det däremot inte imorse. Jag var inte bakis, relativt nykter utgång igår,
mina känslor var bara fullständigt kaos och jag grät för minsta lilla, allt var jobbigt.
Usch, stackars Russel. Men det var inget som inte en shoppingrunda till Boländerna
kunde bota och saker inför min resa inhandlades; bland annat en knallrosa sportbag
för nästan halva priset, megaglad! Sen gick jag och mamma loss på Rusta och köpte
shampoon, balsam, tandborste, pincett och andra nödvändigheter när man åker bort.

Nu är jag ny-hår-tvättad och strax redo för nya äventyr, denna gång spelkväll hos Amanda och sen nation igen!
Fanny lärde oss att vika pappersfåglar.



Henrik offrade sin mobil för att göra tornet så vackert som möjligt. Han tog dock bort den när Nicklas la dit blött papper..


Three little birds.... (snor Louises bildtext)


Fanny och Louise var läskiga på Värmlands

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0