utgàng, ràning (?) och andra trevligheter

Kul att jag uppdaterad en gang per vecka hehe... Kan inte gora sa mycket annat utan internet, suuucks, jag lider lika mycket som er hehe ;) sitter pa internetcafe nu iallafall, darav saknaden av.. ja, hur ska jag kunna skriva vad som saknas pa tangenterna nar jag inte kan anvanda dom bokstaverna?? Men ni fattar nog, riiight?

 

I fredags var det utgang, blev ganska hàrd sà under gàrdagen turistade vi lite i solskenet, àkte till nationalparken i Montujic och sen làg vi dackade hemma och kollade pà Big bang theory hela kvallen. Tràkigt men nodvandigt.

I fredags irrade jag och Jenny runt en timme for vi hittade inte hem, taxin hade slappt av oss fel.
Pallade inte betala en ny taxi men efter att Jenny blivit rànad kande vi att jo, det kan nog vara vart.
Lilla ackelkillen smog upp bakom och drog sonder hennes vaska, sà sjukt snabb. Angest pà lordagen
over att hon blivit av med sin ipod och sina tvà metrokort varda 600 spann tills vi kom pà att hon lagt
in det i min vaska, det enda hon blev av med var 6 euro, nyckel, bankkort och leg, och kortet har han
inte tagit ut nàgra pengar pà, sà det han tjanade pà ràningen var 6 euro. Looooolz, karma's a biaaatch.


Kommentarer
majzan

wooooop wooop!!! :D:D::D:D (på att det mesta låg i din väska!) hhihi roligt inlägg förövrigt =))))

2011-11-27, 17:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0