random stuff

Måste väga upp glädjen i förra inlägget med lite jobbiga saker;

- mina roomies på hostlet kom precis tillbaka, första gången jag
träffade dom, har tidigare bara sett att dom legat där och sovit.
Grejen är den att jag sovit varje gång dom kommit in, har säkert
snarkat eller gjort andra konstiga saker, känns lite piiinigt hehe ;)

- jag måste tvätta håret. Det blir smutsigt skitsnabbt här nere,
curse you fuktighet.... Men jag orkar verkligen inte!!! Vattnet
är så himla schitzo, antingen skitkallt eller tokvarmt, suck..

- på lunchen idag gick vi iväg några stycken till ett supermarket
och köpte micromat, ris med kyckling. Efter att jag ätit halva så
upptäcker jag att en kycklingbit är helt lila inuti. FYYYFAN, hoppas
innerligt att dom andra inte var det och att jag är salmonella-fri..

- vi får lägenheten imorgon. Det är inget negativt alls
(eller det hoppas jag inte, vi har inte fått se den ännu)
men ville bara få med det liksom, kändes kul att skriva.

Ne, ett stycke glad bild fick det bli, bara för att förvirras!

Kommentarer
Råköttfobilouise

Hoppas verkligen INTE att du blir knasig i kistan!! Sedan hoppas ja att lägenheten blir bra för er:)! Och att jag o Malin får plats i den;)... Dina pengar kommer på kontot imorgon btw! FOTBOOOLL!!! HUH HUH HUH!!

2011-11-03, 22:15:45
URL: http://Louisedouhan
Kikster

HALLÅ! HUR MÅR DU?!?!?! Du får inte äta lila kyckling din galning!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-11-04, 09:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0