i used to rule the world

Småsyskonen tar studenten imorgon, sista barnen i familjen att bli stora, på riktigt.
Jag är så sjukt glad för deras skull, dom kommer nog få en av sina livs bästa dagar!!
Samtidigt är jag lite småbitter för jag vill göra om allt det där igen! Sminka sig som
om det är det viktigaste man gjort, champagne till frukost, gruppfotona, klassen och
dom bästabästa lärarna (emma och johanna for the win!!), le under hela avslutningen
i kyrkan, till och med åt rektorns tal! Stämningen precis innan man springer ut, glädjen
när man ser sin underbara familj med bästa plakatet, flaket, hur alla blir samma där uppe.
Mottagningen och alla fina där, den riktiga frihetskänslan av att cykla i studentklänning
på kvällen, humöret, skarholmen, kärleksbekännelse, fickplunta, viva la vida och att
gå hem i sommarnatten med ett gammalt span och början på något nytt och otroligt fint.
Åh, det gör ont att kolla på alla bilder, kommer aldrig få uppleva det där igen.
Därför hoppas jag att mina underbara syskon får en SJUKT BRA dag imorgon!!!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0