the dust has only just begun to form crop circles in the carpet

Helgen kickas igång med dunder (och) förkylning och hela dagen har jag och Russel spenderat i vardagsrummet.
Han skrivandes på sin hemtenta som nu ska vara inne om 1½ timme och jag med att b.la läsa ut min Don rosa
samlingsvolum (som jag fick igår), spela Ordsvall på mobilen och nu läsa igenom min blogg hehe. Nörd.

Jag fastnar inte alls på kort idag, inte ens nästan, därför får ni nån dag gammal bild som inte alls visar mitt hmör just nu.
Eller iof, nu när jag ser efter lyckas jag inte riktigt se glad ut, snarare bara uppspärrad haha.

Kommentarer
Don Rosa

>>>>>jag med att b.la läsa ut min Don rosa

samlingsvolum (som jag fick igår)



I hope you enjoy it!

2011-03-12, 15:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0