i'm wearing this + husmodersfasoner

Jag känner mig som värsta husmorn (/moren/modern/mor???)!
Först och främst renoverade jag i mitt hus på sims (haha, i know..),
sen har jag lagat mat och fixat fint i köket och sist av allt har jag
strykit! Försökte få bustiern rak och hade en blöt handduk i mellan som
dom sa på h&m men nja, blev lite bättre, får se hur länge det håller!

Nu är det slut på husmodersfasonerna iallafall, dags att ta en drink på Terassen!


bustier - h&m, halsband - bikbok och ja, resten ser man typ inte så det behöver jag inte skriva ut höhö :)

(jag ville inte riktigt se bra ut på bild idag, därav den arga minen och muschen)
(hmm, nu blev all text kursiv, gick inte att ändra så ni får läsa lite snett!)

Kommentarer
BPBPBPBPBPBP!

boobies!!

2011-03-19, 23:04:06
URL: http://dancedarling.blogg.se/
BPBPBPBPBPBP!

hahhahah ledsen, had to!



fiin outfit btw, like like like

2011-03-19, 23:04:42
URL: http://dancedarling.blogg.se/
Julia

Vad kostade bustiern? :)

2011-03-28, 21:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0