hejå

Hmm, jag är inte riktigt på topp idag, har en smärre framtidskris, vad ska man göra liksom?
Vet inte vad jag ska skriva mer, det står mellan att klaga på värk i benen, kommer säkert bli
snöstorm inatt och varför leker jag gammal tant för? Eller så vill jag skryta o m att jag lärde
mig göra nåt nytt slags armband på jobbet idag, men då måste jag hämta armbandet och visa
det och det har jag verkligen ingen ork för men what the hell, I'll go for it! Hang on!!
Så! Och det var mycket krångligare att göra än vad man kan tro, inget vanligt kompisarmband här inte!
Och ja, nu har jag skrivit allt det här ändå!

Kommentarer
- Paula

SV: hahahah nää bara utväxten men det va ju länge sen. Har träffat dej efter det ju :)

2011-03-18, 23:36:10
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0