hej jag borde sova istället för att skriva

The sims är awesome. Thought you wanted to know.
Nu ska jag klappa katterna och sen sleeperipa♥

Förresten! Idag! Haha så himla random. Jag och Russel var rastlösa. Jag ville ut i fina vädret
men ville inte gå på promenad, bara om vi hade haft en hund. Istället kände jag för att leka
tagare eller kurragömma eller nåt annat festligt och barnsligt men hade ingen ork alls plus lite
för mycket growing up-ness i mig för att göra det så vi låg kvar i soffan och bara tokchillade
när min syster plötsligt skriker på mig utanför och jag springer dit bara för att upptäcka att det
springer runt en stor, lös hund på vår uppfart och jagar vår katt. Det var grannhunden som
slitit sig, men don't you worry, det var en mycket snel hund som var överlycklig över att
få leka med vår katt. Som inte riktigt var liiiika nöjd.... Jag höll i hunden iallafall, eller försökte,
hon slet sig sen och då försökte jag hålla i katten istället, men hon var så arg/rädd/chockad
att hon bara ville ner och efter att mina armar blivit sönderrivna blev hon nersläppt
(jag kommer såklart visa bilder sen, aldrig att jag går miste om ett sånt här bra tillfälle att få lite sympati).

Det skumma är nu inte att det var en galna djur på vår uppfart, utan det skumma är det att jag fick göra
precis det jag hade önskat mig strax innan! Eller ja, jag hade inte riktigt föreställt det sådär, men jag fick
mig en liten promenad med en hund (i bara sockor, inte bra mot sjukan), fick leka tagare och även leka
hitta hund och katt och fick precis lagom mängd frisk luft! Hur awesome är inte det?????

Och btw. Niiihiice till alla er som orkat läsa :)


Kommentarer
mr K

Vilken katt?!?? Oh no!! Bra att ni räddade den! <3

2011-03-12, 03:39:51
URL: http://flygerrunt.blogg.se/
mr M

hahahaha du skriver så roligt :D (sympatikommentaren bland annat) tänkte inte ens på att du hade tråkigt innan men you see världen ville underhålla dig! :D

2011-03-14, 12:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0