heeejå

Jag och Russel sitter med varsin laptop i knät och varsin kopp med varmt vatten och honung på bordet.
Hey, jag mår inge bra. Och inte Russel heller. Skönt att det blir helg snart men då vill jag jue må bra!
ÅH, Russel gav mig precis en slängrap. Han rapade och blåste den mot mig á la slängkyss-style.
Vi är så romantiska. Anyhoe, vi har iallafall lyckats laga korvstråganoff och ris idag trots hans
tvivel över att jag hade i gräddifl istället för mjölk, men han hade inte behövt frukta, det blev gott!



Han viskade precis "pojkar har snopp och flickor har vagina" och försöker sen intala mig att det är från en låt.
Och när han insåg att jag skrev in det på min bogg börjar han kasta kuddar på mig. Återigen, vi är så romantiska.
Vi atm.
Jag: Du ser verkligen jättejättetjock ut
Russel: Tack för att du stöttar mig, min kamp mot fetman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0