uppdateringar från upptåget

shulu kompizar! Eftersom juni bjussar på sommar har jag spenderat första delen av dagen ute i solen och andra delen av dagen spenderar jag på ett tåg till gävle! Russel möter mig på stationen och jag tänker föreslå att vi ska spela ett av dom där hyperromantiska paren på stationen som slänger sig i armarna på varann och bara är helt överlyckliga! Såna som man antingen blir alldeles lycklig av att se eller tokbitter. That will be me!!!! Russel har vänligt nog sparat tvätt passande nog till mitt besök men som den feministiska kvinna jag är tänker jag sitta med en öl i ena handen, andra handen i byxan och glo på sverige-moldavien istället, HA!

Kommentarer
elsaaa

åh vad gulliga ni är !! :) Jag skulle bli bitter, Raphael åkte just till sjukhuset för att sy ihop sin hand och jag fick inte följa med i ambulansen .

Jag som ville vara med och trösta (och åka fransk ambulans och se fransk akutmottagning hehe)

nu sitter jag själv och dricker vin och lagar färdigt halvlagad mat .



förresten så har jag laddat ner körkortsteori prov (som ett spel) som du kan få i sommar om du vill, man lär sig snabbt! :D jag tänkte iallafall spela det nu, lyckad fredag kväll haha !!



puss till dig och Russel från mig och Raphael, vi hoppas att er fredagkväll blir mer lyckad än vår

<333

2011-06-03, 21:01:55
Anonym

faaaan hahaha jag märkte just att tomatsåsen som jag använde till tonfisksåsen var möglig!! Kan jag äta ändå tror du?

2011-06-03, 21:04:13
elsa

jag äter den ändå Anneli så du vet,, wish me luck :OO

2011-06-03, 21:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0