Och hundratusen röster skriker efter något mer

Dom senaste dagarna har jag cyklat så mycket att jag börjar få skavsår på mina ben.
Tyck synd om mig, samtidigt som ni tycker jag är hur duktig som helst som cyklat så mycket.

Ett stycke säng blev beställt idag iallafall and I can't wait!! Men waita måste jag göra ändå,
den kommer om typ en månad, gah. Firade köpet med hamburgare på Max iallafall innan
jag, mami och papi trampade hem där jag hann borsta håret och ta mitt busskort innan
jag skyndade mig till bussen som tog mig till en dansuppvisning där Louise och alla andra
var  g r y m m a ! ! ! ! ! Sjukt coolt att se!! Och nu försöker jag bli så pass trött så att när
jag lägger mig kommer jag inte alls tänka på Criminal minds-avsnitten jag sett ikväll.
Peace out!
(bara jag som tycker min bokstapel i bakgrunden ser lite skakig ut?)

Kommentarer
lsa

filmade ni?? :D jag vill också se

2011-06-06, 15:28:53
annnelis.blogg.se

sv: nej, gjorde ju inte det :(:( var så mörkt i lokalen så tror inte det hade blivit så bra så det suger lite! :o

2011-06-06, 19:13:29
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0