jag läser aldrig Proust igen för slutet gör för ont i mig

Note to self: ha inte fladdrig kjol om det blåser ute. Och om jag väl har det, se då till att inte ha
fucking grannypants under, utan liiite finare trosor! Eller ioförsig. Om jag skulle komma till jobbet
med en kjol som ständigt blåste upp och värsta porrtrosorna där under, då skulle nog föräldrarna
bli liite suspekta..... Så... ja... grannypants är nog bra, om föräldrarna själva får välja!

Nu är jag sådär härligt slut efter ett Styrkamedel-pass på ultuna. Tokjobbigt, blev mer svettig
än vad jag blev under dan då jag spelade fotboll med barnen i tokvärmen (nej, fotboll i kjol är
inte världens bästa.....) och det vill inte säga lite! Nu ska jag hitta nåt kul att sysselsätta mig
med nån timme innan jag ska sova, ska upp tidigt imorgon för att gå på skolavslutning!! :D
Bild från igår när jag cyklade hem på natten. Svensk sommar är det vackraste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0