the big day for the biggie

Utebliven uppdatering pga äventyr hela dagen!!
Jag, Lovisa och Linnéa körde en överraskningsdag för Majan, en lite sen studentpresent hihi!
Dagen började med att jag åkte ner på stan med Majan för att låta henne bli överraskad av Lovisa och Linnéa.
"Hur ska vi kunna överraska henne när du har ögonbindeln?" undrade Linnéa.
"Bara hoppa på henne, håll för ögonen och skapa kaos", tyckte jag, and so they did.
Med dubbel ögonbindel och beyoncé på hög volym i hörlurarna ledde vi henne i cirklar, upp och ner för rulltrappor, lät henne dansa till gatmusik, vinka till främlingar innan vi till sist tog henne på tåget till Stockholm.

Here is the cutiepie! Rädd men förväntansfull liksom

Väl framme i Stockholm tog vi på vår mundering as Majans angels (ja vi gick runt så hela eftermiddan)
(ja, lovisa och linnéa lyckades se så mycket coolare ut än mig..)

För att nå kvällens slutmål och för att bli vuxen var majan tvungen att klara olika uppdrag - här skulle hon tjäna pengar

Letar pengar i fontänen...... slutade med att hon hittade ett par glasögon!

Glasögonen skulle hon sälja för 1 kr, men fick istället 31 kr!! (som vi senare gav bort till en hemlös, aww åt oss)

Nästa uppdrag var att hitta något slags fordon. Här åkte hon upp och ner som den lonely girl hon är

Och här skaffade hon sig familj och gifte sig med Hubert Svensson. Oerhört vackert.

Alla uppdrag ledde henne hit! Till Allsång på skansen där vi alltid var när vi var små med Lovisa och Linnéa!

Sista uppdraget var medelålderskris - hon skulle bli fjortis!

Detta uppdrag failade tyvärr eftersom det var 25 000 pers där, typ omöjligt att komma fram
(ja, jag var smygglad över att detta uppdrag inte funkade och ja, jag gömmer mig för glatta livet)

Mums-mums, AHMAGAD!!!

Veronika Maggio!
glada flikkohHr!


Självklart är inte dessa bilder mina hehe, utan jag tog hand om allt filmande! Dessa bilder är Linnéas!

Kommentarer
shalalala linnéa

hahhahha ååh nej, båda har verkligen gjort två heeelt likadana inlägg ahahhahah!

2011-07-13, 01:12:24
URL: http://dancedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0