vad har hänt med mig?

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här men hörrni... Jag älskar att träna....
Det trodde ni och jag inte va??? Fyfan va skönt att jag tränar regelbundet, man blir
ju så himla glad efter, ju tröttare man är, desto gladare och nu är jag megaglad så
gissa om tog ut mig på spinningpasset eller inte? Rätt svar får en länkning höhö ;)

Jag luktar gott (faktiskt, jag är nyduschad) och ska åka iväg till stan för att fika strax,
Malin, Paula, Louise och Ludwig står på schemat! Äntligen ska jag få träffa malin igen hihi!!! :D

Ludwig, jag, malin och paula på fårö i somras, vi skulle visa vad vi tyckte om cafét där louise jobbade höhö ;)


Kommentarer
- Paula

men varför finns inte dessa bilder på facebook för? :o

2011-01-26, 22:53:48
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0