Ten days of perfect tunes

Efter jobbet blev det spanska och fail haha. Läraren körde nästan allt på spanska och vi började
ju mitt i bok 2 så det blidde lite för svårt för mig och Louise hehe. Och på rasten bailade vi hehe
(don't think to bad of me). Kände mig jätteond mot läraren och som världens fjortis, men kursen
var inget vi ville läsa och då kändes det onödigt att sitta kvar där i mer än en timme. Faktiskt.
Russel stannade kvar och han skulle prata med honom iallafall och förklara och säga snela saker :)

Väl hemma chillade jag i vardagsrummet med Majan medan Kajsa spelade gitarr och sjöng för oss.
Ska försöka leta upp nån film från när hon sjunger för hon är så d u k t i g ! ! ! (japp, så duktig att
man måste ha mellanrum mellan varje bokstav)
. Hennes version av Heartbeats är underbar och
även Kids. Ska försöka kirra till er så att ni också får njuta hihi :D

Kajsa, jag, vårsol och ett stycke gitarr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0