la familia <3

Anonym familjemedlem ringer mig mitt natten och säger att denne har blivit inlåst på toan.
Jag går dit och finner att AF har kommit ut och nu står AF och stirrar på dörrhandtaget.

AF: Vet du vad jag insåg efter att jag stått och ryckt i dörren i 5 minuter?
Jag: Nej, vadå för nåt?
AF: Att jag inte hade låst upp.

Får mig osökt att tänka på denna händelse. Och när jag ändå tillbringat 20 min med att hitta rätt inlägg
kan jag lika gärna lägga upp lite andra roliga inlägg från min "At the Nilssons recidence"-kategori.
Here you go! And here!


Kommentarer
the one

ååh säg vem det var haahhaha, lättare att garva sönder när man har ett ansikte till!

duu, det är typ bara jag tydligen som har pain-in-the-ass schema och miljarder läxor och prov varje dag. Kuul liksom. MEN STILL GOING STRONG :D

2011-01-19, 16:08:13
URL: http://dancedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0